Beste ouders/verzorgers,
Vanwege de aanhoudende hitte en de verlenging van code rood tot en met zaterdag 21:00 uur, hebben wij helaas moeten besluiten om het pupillenkamp te annuleren.
Wij realiseren ons dat dit een tegenvaller is voor de kinderen én voor u als ouders. Toch staat de gezondheid, veiligheid en het welzijn van alle deelnemers voor ons altijd op de eerste plaats. Onder de huidige omstandigheden vinden wij het niet verantwoord om het kamp door te laten gaan.
De komende periode richten wij ons als organisatie op het annuleren van de accommodatie, bestellingen en overige praktische zaken. Over de eventueel al ingeleverde bagage ontvangt u zo spoedig mogelijk nadere informatie.
De financiële afwikkeling van de deelname zal in een later stadium worden opgepakt. Ook hierover volgt nog bericht.
Wij rekenen op uw begrip en bedanken u daarvoor.
Met vriendelijke groet,
De organisatie en het bestuur van v.v. Activia