Op dinsdag 11 juni dienen alle spelers/speelsters die stoppen of overschrijving hebben aangevraagd hun Activia-kleding in te leveren in de kantine tussen 19.00 – 20.00 uur.
Eerder is gecommuniceerd dat de inlevering op woensdag 12 juni zou moeten plaatsvinden maar deze is verschoven i.v.m. de herdenking bij G.A. Eagles die avond.
Wat moet er ingeleverd worden? |
Jeugd : Trui, shirt, broekje en sporttas of rugzak |
Senioren : Trui, shirt, broekje, sporttas, sponsorkleding zoals polo of jas |
Senioren – ZA2 : Trui, shirt, broekje, sporttas (thuis- en uittenue) |
Begeleiding : Winterjas & trainingspak |
Sokken hoeven niet ingeleverd te worden
Vanzelfsprekend dient alle kleding schoon en gewassen ingeleverd te worden
Het omruilen van kleding voor spelers/speelsters die volgend seizoen nog actief zijn of voor nieuwe teams zal aan het begin van het nieuwe seizoen plaatsvinden (eind augustus/begin september). Exacte datum is nog niet bekend maar zal tijdig gecommuniceerd worden.
Kledingcommissie v.v. Activia