• Lidmaatschap

• Lid worden

Bij v.v. Activia verwelkomen we je graag als nieuwe speler of als nieuw lid. We kunnen ons echter voorstellen dat je eerst een aantal keren mee wilt trainen op proef. Dat is geen probleem, bij v.v. Activia kan dat vrijblijvend;

Om je daarna in te schrijven gebruik je de knop 'Aanmelden' onderaan deze pagina. Bij je aanmelding geef je de benodigde gegevens voor de inschrijving en geef je aan welke vrijwilligerstaken je op je wil nemen. De vereniging zijn we immers samen en vele handen maken licht werk.

Na je aanmelding ontvang je een mail van de secretaris. Om je aanmelding definitief te maken, dien je een SEPA formulier in te vullen. Door het invullen van dit formulier, kan de contributie van je rekening worden afgeschreven. Zonder een ingevuld SEPA formulier kan je lidmaatschap niet defintief worden. Tot die tijd kan je als lid niet op het digitaal wedstrijdformulier ingevuld worden en kan er dus ook nog geen wedstrijd gespeeld worden.

Informatie over de hoogte van de contributie staat in het document "Contributie per 01-01-2021".

Overschrijven

Mocht je bij een andere club willen gaan spelen dan meld je je aan bij die vereniging. Zij sturen ons via Sportlink een digitaal verzoek tot overschrijving.

Uitschrijven of afmelden

Wanneer je wilt stoppen of je lidmaatschap wilt opzeggen, geef je dat door aan de secretaris via secretaris@vvactivia.nl. Je lidmaatschap wordt opgezegd tegen het einde van het verenigingsjaar. Het verenigingsjaar loopt van juli tot juni. Voorbeeld: zeg je in augustus 2023 op, dan komt je lidmaatschap te vervallen per 30 juni 2024. Zeg je op in mei 2024, dan komt je lidmaatschap te vervallen per 30 juni 2024.

Bij de afmelding vragen we je de volgende gegevens te vermelden:

- Naam (of die van je ouder/verzorgen);

- Telefoonnummer (zodat er contact gezocht kan worden voor o.a. het inleveren van de kleding); en

- Elftal waarin je afgelopen seizoen hebt gespeeld of een kaderfunctie hebt vervuld (indien van toepassing).

Let op: zonder deze gegevens kan je afmelding niet in behandeling worden genomen.